maanantai 5. elokuuta 2013

Batman is all you need!

Kävin tänään tapaamassa tulevan kouluni terveydenhoitajaa. Täytin jotain lappuja, ja sain ensimmäisten viikkojen lukujärjestyksetkin! Kyllä on pistetty heti alkuun pitkiä päiviä, kuolema.
 
Tänään päivällä olin Iiriksen kanssa kaupungilla.
Halusin laittaa jotakin kivaa päälleni, mutta ei ollut paljoa aikaa miettiä (koska nukuin liian pitkään ja kiiirus..). Tilanteeseen oli vain yksi helppo ratkaisu!
BATMAN!
Alku kesälomasta kävin Hesassa ja ostin Morticiasta batman- hameen, joka on aivan älyttömän söpö! Olihan sen kaveriksi ostettava vielä batman paitakin samaisesta paikasta myöhemmällä reissulla. Minun rahapussilleni melko kallis vaatekokonaisuus, mutta kyllä se on sen arvoinen.
 
Lähtiessämme kaupungilta Iiris nappasi minusta vielä muutaman kuvan. Eivät ne ole kovin taiteellisia, mutta pääasia näissä ehkä nyt sitten onkin tämä päivän asu.
 

 


 
Aika tuskaa on kyllä ajaa skootterilla tuollainen hame päällä! Koko ajan pitää olla varuillaan ettei vaan rupia hame lentämään ja paljasta liikaa. Mutta kauneuden eteen täytyy kärsiä!
Tuntui muuten todella oudolle pitää jalassa ballerinoja, kun yleensä minulla on paljon massiivisemmat kengät :o

 
Nyt hikisen puolentoista tunnin saleilun, kylmän suihkun ja hyvän kanasalaatin jälkeen on vielä ihana viettää aikaa koneella muutama tunti ja sitten jatkaa manson kirjaa eteenpäin!

-wemmu:)
 
 

8 kommenttia:

  1. Millä väreillä väräät sun hiukset? :o pysyyks toi sininen hyvin ? ku ite oon aatellu värjää siniseks :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt viime kerrat oon värjänny fantasy color gloss-absolut bluella, ja sitä ennen directions-midnight bluella. Ainakin itsellä pysyy tuo fantasy color gloss paremmin päässä. Eihän shokkivärit ikinä kovin kauaa kestä, että jos ne hyvän värisinä koko ajan haluaa pitää niin viikottain täytyy värjätä, mutta mä oon ainakin joskus pitänyt parinkin viikon taukoja, eikä se silti täys katastrofi ole ollut :D mutta sininen on kyllä kiva väri päässä c:

      Poista
  2. nawwww toi oon niin söppänä toi hame ♥ D:::::

    VastaaPoista
  3. oiii ihana ja nätti veera :3

    VastaaPoista
  4. ähhäh, siisti toi batman paita !:D
    ja noi sukkahousut on ihanat, mistä oot ostanu ne 8)??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja oon ostanut ne ihan seppälästä! (8 Hyvä huomata näin kahden kuukauden päästä kun selailee vanhoa postauksia, että en olekaan vastannut kaikkiin kommentteihin.. anteeksi! :D

      Poista