perjantai 20. syyskuuta 2013

10 facts of me

Kello on kohta kymmenen aamulla, ja kyllä, minä istun taas kotona kipeänä. Eilen oli ensimmäinen lukio päivä, mutta pystyin olla koulussa vain kaksi tuntia. Rupesin tietenkin heti stressaamaan poissaoloista ja kaikesta muusta, mutta onneksi opettajat tuntuivat suhtautuvan ihan hyvin, kun laitoin heille sähköpostia että olen kipeä. Kuume, nuha ja kurkkukipu päättivät siis iskeä juuri silloin kun olisi ollut kaikkea kivaa! Eilen jäi bodom näkemättä. Vituttaa sillä olin siitä niin innoissani! Tänään sitten lähden tässä kunnossa kohti Viroa. Täytyy vain toivoa, että olo paranee sen verran, että pystyn siellä jotain tekemäänkin. Onneksi on poikaystävä mukana, niin tietää ketä passuuttaa kun itse makaa hotellihuoneen sängyssä lahnana.

Koulu jäi tältä päivältä siis välistä, joten nyt minulla onkin aikaa kirjoittaa tänne. Vielä pitäisi ehtiä pakata ja laittaa itsensä kuntoon, mutta on tässä kolme tuntia aikaa. Ei kyllä yhtään innoistaisi nousta tästä sohvalta pakkaamaan, kun nenä vuotaa niinkuin viimeistä päivää.. Noh, eiköhän se tästä.

Päätin nyt kertoa teille 10 faktaa itsestäni.
  

1. olen aivan liian usein kipeänä, kuten onkin jo varmaan tullut ilmi. Kaikista ärsyttävintä se on näillä hetkillä, kun olisi jotain oikeasti kivaa tekemistä!

2. En pidä kovinkaan paljon suklaasta. Varsinkaan normaalista maitosuklaasta, mutta kaikki ns. 'erikoissuklaat' ovat ihan syötäviä.


3. Minua rupeaa ahdistamaan melko nopeasti, jos huomaan ihmisten tuijottavan minua alentavasti.

4. Annan useimmiten liian helposti anteeksi, ja näin minua on helppo satuttaa uudelleen.

5. Kanasalaatti on hyvää.



6. Minua ärsyttää itseään täynnä olevat ihmiset, jotka pitävät itseään muita parempina ja puhuvat itsestään koko ajan.

7. Rakastan musiikkia!


8. Perhe, kaverit ja poikaystävä ovat kaikki kaikessa.

9. pelkään lokkeja ihan älyttömän paljon! Ällötävää kun ne ovat näinä viime vuosina löytäneet tiensä myös Seinäjoelle..

10. Yritän olla positiivisempi kuin ennen, ja kiinnitänkin siihen melko paljon huomiota. Se on välillä todella vaikeaa mutta kun siinä onnistuu on parempi mieli!


Nyt on varmaankin pakko ruveta pakkailemaan, ettei myöhästy laivasta! Jännityksellä odotan mitä tuosta reissusta tulee, vai tuleeko siitä mitään. Olisi kiva jos pystyisin edes vähän siellä kiertelemään, eikä mene koko viikonloppua vain makoilemiseen. Uutta postausta sitten reissun jälkeen!

-wemmu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti