sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Christmas~

Merry Christmas

Happy New Year too

May your dreams come true

And may a Christmas star

Shine brightly where you are

I wish a Very Merry Christmas to you 


Joululahjat ostettuna, pipareita leivottuna ja joulusiivoukset tehtynä. Aina niin kiireistä aikaa tämä joulu! Ihmisiä liikkuu kaupungilla varmaankin kolme kerta enemmän kuin normaaleina viikonpäivinä ja kaupat pursuaa joulutavaraa, sekä kinkkua. Joululomaa minulla on ollut nyt neljä päivää ja kaikkien jouluvalmistelujen lisäksi olen vain löhöillyt sohvallani ja katsellut täydellisiä naisia. On outoa ajatella, ettei minun "sairaslomani" takia tarvitse mennä vielä moneen viikkoon kouluun! Kovasti olen yrittänyt miettiä miten voisin tuon ajan hyödyntää, mutta jotenkin on hirveän haikeat fiilikset. Yli kuukauden loma koulusta, kuulostaa niin juhlalta ja sitä on aina toivonut! Mutta nyt kun se on fakta omassa elämässä, ei se enää niin hienolta tunnukaan. Kaikki kaverit ovat koulussa/töissä kun minä yksikseni kotona puuhailen omia juttujani. Näin voisi viettää muutamia päiviä, mutta pidemmän päälle tulee niin mökkihöperö olo ettei mitään rajaa! Noh, enköhän mä kuitenkin jotain kivaakin keksi.
  
Tänään olisi tarkoitus käydä pienellä lenkillä, sekä vihdoin ja viimein käydä katsomassa uusi nälkäpeli! Tuuntuu, että sairastelun takia olen jäänyt kaikesta kivasta paitsi ja laahaan vaan täällä perässä. Täytyy vain toivoa, että olo tämän loman aikana paranee.

 

-wemmu

2 kommenttia:

  1. voisitko tehdä seuraavaksi postauksen johon pitäis linkata sellasia blogeja joista sä saatat pitää, ja sen jälkeen postauksen jossa esittelet muutaman lempparin niistä? :) ps. hyvää joulua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä jo miettinyt tuollaista postausta jo jonkin aikaa, ja luultavimmin sen jossakin vaiheessa teen! En varmaankaan ihan seuraavana postauksena, mutta kuitenkin :) Kiitos ehdotuksesta ja hyvää joulua sinnekin! (:

      Poista