sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Lomailua luonnon helmassa; Karstula!

Aivan hävetti tulla katsomaan, että siitähän on jo kaksi kuukautta kun viimeksi olen tänne kirjoitellut! Huhhuh, kyllä aika vaan on vierähtänyt nopeasti. Kohta on kesälomakin loppu ja pikkuhiljaa täytyy ruveta palaamaan arkisiin asioihin. Mikä olisikaan parempi ensiaskel siihen, kuin blogin päivittäminen?

Kesäkuu meni kokonaan kesätöissä vanhusten palvelukodissa. Olin aivan varma, että se olisi inhottavaa ja ällöttävää työtä, enkä ikinä menisi sinne uudestaan. Muutaman ensimmäisen viikon jälkeen työ rupesi kuitenkin maistumaan. Osasin jo tehdä asioita omatoimisesti ja olin varma siitä mitä teen. Työyhteisö oli loistava ja asukkaat melko värikästä kansaa, mutta kaikki niin ihania! Nummirockissakin tuli yhtenä päivän käytyä, lähinnä fiilistelemässä Waspia ja suicide silenceä. Mukaan tarttui tottakai ss:n pändipaita! Töiden loputtua minulla oli viikko aikaa rentoutua ja levätä, kunnes lähdin taas liikkeelle. Tällä kertaa Lontoosee. Sieltä olen palannut kotiin muutama päivä sitten, mutta tästä reissusta saatte kuulla vasta ensi postauksessa!
Tämä postaus puolestaan keskittyy lähinnä Suomen luontoon matkustaessamme ajassa noin reilun kuukauden taaksepäin keski-suomeen, hiljaiselle ja pienelle paikkakunnalle nimeltä Karstula. Siellä sijaitsee mummolani, jossa olin  alkulomasta viettämässä muutaman päivän. Sulkapallon ja korttipelien lisäksi näin luonnonläheisessä paikassa ei voisikaan olla parempaa tekemistä kuin käydä kävelyllä kamera kädessä!




















Olen verkossa valon ja auringon,
paulassa koskien pauhun,
lumossa hankien hotavai,
vankina välkkyväin vetten,
verkossa lähteiden puhtauden,
siteissä nuotion sauhun,
seitissä sumuisten tunturien,
jotka siintävät metsien takaa,
ja silti oon täysin vapaa! 




-wemmu

2 kommenttia:

  1. Aivan mahtavia kuveja ! :0♥ .. varsinki toi missä on tua mopoheppa (hevonen renkailla :'D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos paljon! :3 sillä ollaan pienenä kovasti leikitty ja nyt se koristaa mumman kukkapenkkien kivitystä x)

      Poista